۳۱ فعال کتابخوانی استان اصفهان معرفی شدند

۳۱ فعال کتابخوانی استان اصفهان در آیینی معرفی و از فعالیت های آنان تجلیل شد.

حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به نقش سازنده افراد در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: در سطح شهرستانی و استانی افراد شناسایی و در نشست هایی از آنان تجلیل شد.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزود: این افراد شامل کتابدار، مسئول کتابخانه، خیر، عضو فعال و مسئول همکار در حوزه کتابخوانی هستند که بیشتر در هفته کتابخوانی در سطح شهرستان ها تجلیل شدند.

 

وی ادامه داد: 31 فعال کتابخوانی استان اصفهان در آیینی معرفی و از فعالیت های آنان تجلیل شد که این افراد به نسبت دیگر افراد نقش مهمتری در توسعه فرهنگ کتابخوانی داشته اند.

 

حجت الاسلام معتمدی اذعان داشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی یک مسئولیت اداری و بر عهده سازمان خاصی نیست بلکه باید همه برای اعتلای جامعه به این موضوع بپردازند و نقش خود را ایفا کنند.

 

وی خاطرنشان ساخت: ترویج فرهنگ کتابخوانی از منازل و داخل خانه ها انجام و در مدرسه و محیط جامعه توسعه می یابد و این یک اتفاق بزرگ برای رشد جامعه و جلوگیری از حرکت های ضد فرهنگی و انحرافات خواهد بود.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: محیط کتابخانه های عمومی محلی مهم در حوزه توسعه فرهنگی و ترویج اندیشه های مهم خواهد بود و باید در تقویت این مراکز آحاد جامعه همکاری کنند.

کد خبر 1239056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha