توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری و قربانی

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان های استان اصفهان در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، طرح توزیع بسته های گوشت نذری که از سال پیش توسط ستاد فهما با همکاری موسسه خیریه حضرت خذیجه(س) آغاز شده که این بار همزمان با ایام فاطمیه مرحله سیزدهم آن اجرا شد.

 

با توجه به تعداد شهرستان های استان اصفهان، هر مقطع زمانی تعدادی از شهرستان ها مشمول این بسته های غذایی می شوند که این بار مناطق غرب استان از این خدمات بهره مند می شوند.

 

مرحله سیزدهم این پیش سراسری همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) هزار و 200 بسته گوشت نذری توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان های استان اصفهان در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه توزیع شد.

 

در هر بسته غذایی یک کیلو و 500 گرم گوشت گرم پیش بینی و توزیع می شود و از ابتدای طرح تاکنون در استان اصفهان 15 هزار بسته توزیع شده است.

 

افراد خیراندیش می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی موسسه حضرت خدیجه(س) از این برنامه سراسری حمایت کرده و به خانواده های نیازمند کمک کنند.

کد خبر 1239069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha