۲۱جایگاه سوخت جدید در منطقه زاهدان احداث می گردد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: فراخوان احداث ۲۱جایگاه‌ جدید عرضه سوخت بنزین، نفتگاز و سی‌ان‌جی در منطقه زاهدان انجام شده و تعدادی از این جایگاه‌ها در مرحله ساخت می باشد.

«قربانعلی مردانی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: براساس فراخوان‌های انجام شده از سال 1398 تاکنون، مجوز احداث 21باب جایگاه بنزین، نفتگاز، سی ان جی و دو‌منظوره بنزین و سی ان جی و 2باب تأسیسات گازمایع از سوی منطقه صادر شده و برخی از این جایگاه‌ها توسط سرمایه‌گذار در حال ساخت می باشد.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: در راستای توسعه زیرساخت های منطقه، کاهش مدت زمان انتظار سوختگیری در جایگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، جایگاه‌های جدید در سطح منطقه احداث خواهد شد.

 

وی افزود: احداث این جایگاه‌ها در قالب ساخت 7‌جایگاه تک منظوره سی ان جی با تجهیزات دولتی، 5‌جایگاه تک سکوی بنزین، 5‌جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، و 4 جایگاه دومنظوره بنزین و سی ان جی خواهد بود.

 

مدیر منطقه زاهدان گفت: 4‌باب جایگاه سی ان جی توسط صاحبان امتیاز در حال احداث است و در آینده نزدیک سومین جایگاه سی ان جی شهر زاهدان توسط سازمان همیاری شهرداری‌ به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

مردانی با اشاره به اینکه مجوز احداث جایگاه‌های جدید جهت تمامی نواحی منطقه زاهدان بنابر ضرورت احداث انجام شده و با تکمیل فرآیند واگذاری مجوزها و احداث و راه اندازی این جایگاه‌ها شرایط بسیارخوبی در عرضه سوخت خواهیم داشت، گفت: از مجموع جایگاه های در دست اقدام، تعداد 4 جایگاه سی ان جی، 3 مجتمع خدمات رفاهی، 4جایگاه دو منظوره بنزین و یک جایگاه تک سکوی بنزین در زاهدان احداث خواهد شد.

کد خبر 1239079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha