ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در دزفول

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در دزفول تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی مانند دانشگاه‌ها، تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی و حوزه‌های علمیه مسئولیت سنگینی در این خصوص برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، در نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با تقدیر از دست‌اندرکاران اجلاس نماز اظهار کرد: نیازمند استمرار چنین برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان هستیم.

 

امام جمعه دزفول، هویت‌بخشی به جامعه از طریق شناساندن شخصیت‌های بزرگ را از اهداف نشست شورای فرهنگ عمومی دانست و بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در دزفول تاکید کرد.

 

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی مانند دانشگاه‌ها، تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی و حوزه‌های علمیه مسئولیت سنگینی در این خصوص برعهده دارند.

 

علیرضا چرخانی، نیز با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت آیت‌الله سید علی شفیعی در هشتم دی‌ماه سال جاری تصریح کرد: سخنرانی آیت‌الله اراکی، رونمایی از کتاب‌های آیت‌الله شفیعی و تمبر یادبود و شعرخوانی نوه آیت اله شفیعی و مداحی مداحان از جمله برنامه‌های این همایش است. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، با اشاره به پیگیری جدی مصوبات شورای فرهنگ عمومی، کاربردی کردن مصوبات را در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه موثر دانست و ابراز کرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان اصلی‌ترین مرجع در خصوص موضوعات فرهنگی است که باید با داشتن مصوبات کاربردی امکان تحقق عملی را نیز داشته باشند تا اثرات آن در زندگی فردی و جامعه محسوس باشد.

 

وی بر ضرورت مشارکت همه دلسوزان فرهنگی تاکید کرد . یاد آور شد: همه اعضای شورا به ویژه مدیران دستگاه‌های فرهنگی با مشارکت جدی و تعامل بیشتر با دبیرخانه شورا، بستری برای حضور افراد و نخبگان موثر در مهندسی فرهنگی باشند.

 

کد خبر 1239091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha