بیش از ۲۰ گروه سرود به همت بچه های مسجد در کانون های مساجد تشکیل شده است

آمون گفت: هم اکنون بیش از ۲۰ گروه سرود به همت بچه های مسجد در کانون های مساجد استان اردبیل تشکیل شده است که با اجرای برنامه های هنری تلاش دارد تا با ایجاد محتوای مناسب زمینه های شور و نشاط را در سطح جامعه افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مصطفی آمون شامگاه (20 آذرماه) در نشست توجیهی رویداد ملی «فهما» و «المپیاد فرهنگی» با حضور مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردبیل گفت: حدود 600 فرهنگی هنری در مساجد سطح استان فعالیت های مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی، هنری، اجتماعی با حضور نوجوانان و جوانان انجام می دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مرکز ثقل فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد با محوریت مناطق مرزی و روستایی است تا بتوانیم شور و نشاط فرهنگی در این مناطق محروم ایجاد کنیم.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: در طی سال جاری فعالیت های مختلف در مناسبت های به همت فعالان کانون های انجام گرفته که به برخی از این عناوین به صورت کوتاه اشاره می کنم.

 

وی تاکید کرد: برپایی برنامه های غدیر شناسی در 10 مسجد، برگزاری سلسله برنامه های کسب زندگی دینی ویژه مادران و خانواده ها، برگزاری برنامه زوج های جوان با محوریت ازدواج و برپایی دوره های حجاب و عفاف ویژه خواهران از مهمترین برنامه ها است.

 

آمون یادآور شد: در ماه مبارک رمضان برنامه معتددی به همت فعالان کانون های مساجد برپا شد که از مهمترین آنها ویژه برنامه های برای روزه اولی ها بود که با استقبال نوجوانان و جوانان مسجد روبرو شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: هم اکنون بیش از 20 گروه سرود به همت بچه های مسجد در کانون های مساجد استان اردبیل تشکیل شده است که با اجرای برنامه های هنری تلاش دارد تا با ایجاد محتوای مناسب زمینه های شور و نشاط را در سطح جامعه افزایش دهد.

 

آمون عنوان کرد: اصلی ترین برنامه همکاری کانون های مساجد با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) هست که حمایت از اعضای کانون های مساجد قبل از کنکور با عنوان طرح «آلاء» و کلاس های تقویتی دروس با عنوان طرح «عدالت آموزشی» در مناطق حاشیه شهرها، محروم و روستایی اجرا می شود.

 

وی اظهار داشت: مشارکت مدیران در رویداد ملی «فهما» هم چون سال های قبل موجب کسب رتبه های برتر کشوری برای استان اردبیل خواهد شد و امیدواریم در این دوره نیز بتوانیم موفق تر عمل کنیم و از همه اعضای کانون های مساجد نیز دعوت می شود تا در اولین دوره «المپیاد فرهنگی» نیز نقش آفرین باشند.

کد خبر 1239125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha