لزوم رفع موانع پروژه فیبر نوری در شهرستان های فارس

ایمانیه گفت: رفع موانع و اجرای هر چه سریعتر پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در سطح شهرستان های استان فارس باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز دوشنبه (21 آذر) در جلسه رفع موانع و مشکلات اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کارها با اشاره به تصمیمات جلسه مشترک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رفع موانع و اجرای هر چه سریعتر پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در سطح شهرستان های استان فارس باید در اولویت قرار بگیرد.

استاندار فارس ادامه داد: پروژه FTTH یک پروژه ملی است و اجرای آن دسترسی مردم و کسب و کارها به پهنای باند بیشتر را فراهم می کند و بهره گیری از سرویس های پایدار و پرسرعت ارتباطی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه در سطح شهرستان های استان باید مصوبات و استانداردهای موجود کشوری در استان فارس لحاظ شود موانع اجرای این پروژه در شهرستانذهایی که این پروژه کلید خورده است در اسرع وقت برطرف شود.

حمید سلیمان پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس هم گفت: از استان فارس به عنوان قطب الکترونیک کشور یاد می شود و اپراتورها و شرکت های مجری این پروژه، برای توسعه و سرمایه گذاری در این حوزه و به ویژه اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها به عنوان یکی از پروژه های ملی و مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فارس اهتمام ویژه دارند و با رفع موانع  موجود و تسهیل در اجرای این پروژه گام مهمی برای توسعه ارتباطات در استان برداشته خواهد شد.

کد خبر 1239142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha