دستگیری یکی از روسای بانک های دولتی قزوین به اتهام اختلاس

سردار ابراهیمی گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین، رئیس یکی از شعب بانک‌های دولتی قزوین به اتهام اختلاس ۲۱۰ میلیارد ریالی، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار علی ابراهیمی در این خصوص بیان کرد: در پی ارجاع پرونده اختلاس ۲۱۰ میلیاردی رئیس بانک قضائی با موضوع برداشت غیر قانونی و اختلاس 210 میلیاردی رئیس شعبه یکی از بانک ‌های دولتی قزوین، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بررسی‌ های انجام شده مشخص شد، متهم با فروش و اعطاء اوراق جعلی و برداشت غیر قانونی از حساب ۲۶ نفر از مشتریان بانک، مبلغ 210 میلیارد ریال از موجودی حساب مشتریان بانک کسر و به حساب خود واریز کرده است.

 

وی عنوان کرد: در ادامه ماموران دریافتند متهم پس از انتقال وجه به حساب خود، به بهانه مسافرت به همراه خانواده از کشور خارج شده که بلافاصله با هماهنگی پلیس بین الملل فراجا اقدامات لازم برای دستگیری وی آغاز شد.

 

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی به محض ورود به کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: تمامی حساب‌های مربوط به متهم شناسایی و روند عودت مبالغ به حساب شاکیان پرونده در حال رسیدگی است.

کد خبر 1239147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha