حمایت کمیته امداد خوزستان از طرح‌های دانشگاهی

مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش، کمیته امداد خوزستان، گفت: کمیته امداد خوزستان به منظور استفاده از ظرفیت پژوهشی دانشگاه‌ها در راستای کاهش فقر و محرومیت زدایی و پیشبرد ماموریت های سازمانی، آماده هرگونه همکاری با مجموعه های علمی است.

لفته میاحی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: کمیته امداد خوزستان در راستای پیشبرد ماموریت های سازمانی، مساله یابی و حل مسائل این نهاد و انجام ماموریت های سازمانی، از تولید آثار علمی و پژوهشی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران برای پیشبرد اهداف این نهاد حمایت می‌کند.

 

مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش، کمیته امداد خوزستان، افزود: از تمامی اساتید، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، طلاب حوزه‌های علمیه (سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکتری) و پژوهشگران دعوت می‌شود تا در زمینه انجام پژوهش‌های مرتبط با فعالیت‌ها و ماموریت‌های این نهاد حمایتی اقدام به ارایه درخواست و آثار علمی خود اعم از پایان نامه، رساله، کتاب و مقاله کنند.

 

وی اضافه کرد: کمیته امداد برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای بهبود شرایط زندگی مددجویان به ویژه در حوزه اشتغال دارد و برای انجام این طرح‌ها و بهبود شرایط در خوزستان دست یاری به سوی پژوهشگران برای تولید آثار علمی و پژوهشی دراز می‌کنیم.

 

میاحی، از حمایت کمیته امداد از طرح‌های دانشگاهی خبر داد و تصریح کرد: کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی در جامعه روی موضوعات مختلف کار می‌کند و در این بین دانشگاه‌ها به دلیل اهمیت‌شان جایگاه ویژه‌ای دارند.

 

وی تصریح کرد: حمایت از فرزندان مددجویان دانشگاهی، کارآفرین و استعدادهای درخشان به‌ منظور رونق کسب‌وکارهای نوین و نوآور با بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی آموزشی و کاربردی در اولویت برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی است.

 

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان، عنوان کرد: کمیته امداد خوزستان به اساتید و دانشجویان فعال در امر پژوهش، مقاله‌نویسی کمک‌ خواهد کرد و این گامی تعاملی بین کمیته امداد و دانشگاهیان خواهد بود تا در زمینه‌های دیگر با تشریک مساعی خدمات خود را گسترش دهند.

 

وی ابراز کرد: این نهاد در راستای تحقق مأموریت‌های سازمانی، مسأله یابی و حل مسائل امداد و به منظور بهره گیری از ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، از آثار علمی اساتید‏‏ و دانشجویان و محققان در قالب پایان نامه های مقطع دکتری‏‏ و کارشناسی ارشد، مقالات علمی‏‏- پژوهشی حمایت به عمل می آورد.

 

میاحی، ادامه داد: زیربنای توانمندی ما در حل مشکلات، دانش و توانایی علمی است. در این راستا تلاش خواهیم کرد با دیدگاه آینده‌پژوهی و تکیه بر منابع و ظرفیت‌های داخلی در شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکارهای علمی، دقیق و اثر بخش قدم برداریم.

 

وی اذعان کرد: پیش برد اهداف امداد که مهمترین آن ریشه کنی فقر و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است، منوط به توسعه مطالعات اجتماعی حول محور فقر و پژوهش با محوریت شناسایی عوامل و علل ایجاد آن است.

 

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان، با بیان اینکه بحث آموزش و پژوهش بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: سامانه نظام پیشنهادات سال گذشته به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی شد و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

 

وی یاد آور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مدیریت برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد خوزستان با شماره 33366020-0611 در تماس باشند.

 

کد خبر 1239177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha