نیروهای یگان حفاظت اراضی به عنوان ضابط قضایی و بازوی دادستان هستند

خردمند با بیان اینکه در لرستان تعامل خوبی بین نیروهای یگان حفاظت و دستگاه قضایی و انتظامی ایجاد شده است، گفت: نیروهای یگان حفاظت اراضی به عنوان ضابط قضایی و بازوی دادستان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد جواد خردمند، امروز در جمع نیروهای یگان حفاظت اراضی و کارکنان راه و شهرسازی لرستان، اظهار داشت: اراضی ملی سرمایه های ملی ودولتی هستند و باید حفاظت شوند.

 

وی با بیان اینکه مردم لرستان در راستای حفظ بیت‌المال و سرمایه‌های ملی و دولتی بسیار همراه و همگام هستند، افزود: استان رتبه سوم مقابله با زمین‌خواری را در ارزیابی‌ها به خود اختصاص داده است.

 

رئیس یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: بسیاری از گزارش ها در رابطه با زمین خواری در لرستان مردمی است و این همکاری خوب موجب عملکرد مطلوب یگان حفاظت اراضی استان شده است.

 

وی با بیان اینکه انتظار می رود تعامل کنونی تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: ارزیابی و راستی آزمایی فعالیت یگان حفاظت اراضی لرستان در سفر به این استان صورت گرفت و مشخص شد با تدابیر اداره راه و شهرسازی و فرمانده یگان حفاظت استان، لرستان در رده مناطق " بسیار خوب" در خصوص مقابله با زمین خواری قرار دارد.

 

خردمند بیشترین تماس تلفنی با سامانه ۱۶۵۶ و گزارشات مردمی در خصوص زمین خواری در کشور را مربوط به استان لرستان عنوان کرد و افزود: این همکاری مردمی به وزیر راه و شهرسازی منعکس خواهد شد.

 

رئیس یگان حفاظت اراضی سازمان ملی  زمین و مسکن اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت اراضی به عنوان ضابط قضایی و بازوی دادستان هستند و در لرستان نیز تعامل خوبی بین این نیروها و دستگاه قضایی و انتظامی ایجاد شده است.

کد خبر 1239180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha