مردم استقبال خوبی از قرض الحسنه و بانکداری اسلامی دارند / صنعت کارت خدمت نوین بانک مهر ایران

وکیلی گفت: رشد منابع مالی و سپرده گذاری آحاد مردم نشان می دهد که از فعالیت های بانکداری اسلامی و قرض الحسنه بانک مهر ایران رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، عقیل وکیلی امروز (21 آذرماه) در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس بانک مهر ایران گفت: هم اکنون بانک مهر ایران بیش از 13 شعبه در سطح استان اردبیل دارد که فعالیت های خود را بر اساس الگوهای بانکداری اسلامی برای افزایش توان اقتصادی مردم و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی به کار می برد.

 

رئیس شعب بانک مهر ایران در استان اردبیل تصریح کرد: رشد منابع مالی و سپرده گذاری آحاد مردم نشان می دهد که از فعالیت های بانکداری اسلامی و قرض الحسنه بانک مهر ایران رضایت دارند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: کالا کارت از خدمات بسیار متنوع این بانک است که در طی سال گذشته در استان اردبیل استقبال بی نظیر از این طرح شد و بیش از 6 هزار و 600 نفر به ارزش یک هزار و 470 میلیارد ریال از این طرح بهره مند شدند.

 

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از صنایع دانش بنیان و فناوری های نوین نیز این بانک توانسته طی سال جاری در کل کشور بیش از 3 هزار و 120 فقره وام به ارزش ریالی یک هزار و 160 میلیارد ریال در اختیار نخبگان قرار دهد.

 

وکیلی افزود: شفافیت مالی و ارائه تراز مالی به موقع برای سهامداران از دیگر استانداردهای مالی این بانک است که در ارزیابی های سال های اخیر در کشور و در سطح بین المللی مورد زبانزد قرار گرفته و توانسته رتبه های بانک های موفق در شفافیت های مالی را کسب کنیم.

 

رئیس شعب بانک مهر ایران در استان اردبیل یادآور شد: در راستای مسئولیت اجتماعی این بانک نیز طی سال گذشته کمک 8 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات پزشکی مقابله با بیماری کرونا هزینه شد و طی سال جاری نیز 22 زندانی جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

وکیلی خاطر نشان کرد: صنعت کارت از جمله خدمت نوین بانک مهر ایران است که بزودی اجرایی خواهد شد و تسهیلات 2 تا 5 میلیارد ریال برای افراد حقیقی و حقوقی پیش بینی شده است تا از این طریق بتوانیم از مشاغل خرد حمایت جدی کنیم.

 

کد خبر 1239198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha