بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی نیمه تمام مصوب شد

معاون برنامه ریزی فرمانداری شیروان گفت: امسال، هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال اعتبار برای طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان مصوب شد.

سید وحید میرزامحمدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از مجموع کل اعتبارات مصوب شده، ۷۵۷ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال از محل تملک دارایی سرمایه ای استانی، ۱۶۹ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال اعتبارات سه درصد حاصل از نفت خام و گاز طبیعی و ۴۲۸ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال اعتبارات استانی استفاده متوازن از امکانات کشور است.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری شیروان با بیان اینکه از مجموع کل اعتبارات، ۱۵ درصد استانی است، خاطرنشان کرد: اعتبارات مصوب شده برای ۱۵۰ پروژه عمرانی در دست اجرای شهرستان تعریف شده که توسط ۳۰ دستگاه اجرایی انجام خواهد شد. 

 

میرزامحمدزاده عنوان کرد: اعتبارات مزبور در قالب ۳۰ فصل توزیع می شود که راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۲۴ درصد، آب و فاضلاب با ۱۲ درصد و کشاورزی و منابع طبیعی با ۱۲ درصد بیشترین سهم اعتبارات امسال را به خود اختصاص داده اند.

 

وی افزود: سال گذشته، ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف برای شهرستان مصوب شده که از این میزان، هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری شیروان بیان کرد: ۹۰ درصد اعتبارات هرساله شهرستان برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و در دست اجرا هزینه می شود.

 

 شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1239281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha