آثار فاخر هنری جوانان را در مقابل تهدیدها دشمن مقاوم می کند

نخعی گفت: آثار فاخر هنری و دلنشین می تواند جوانان را در مقابل تطمیع و تهدیدهای دشمن مقاوم کند و سبب رشد آنان شود و در این راستا دشمن هر کاری در مقابل جوانان انجام دهد نمی تواند کاری پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین‌رضا نخعی شامگاه دوشنبه (۲۱ آذر) در اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز هنرمندانه می توان کارهای بزرگی برای جوانان با هنرهای نمایشی انجام داد.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در ادامه گفت: تلاش کنید تا جوانان بتوانند بهره کافی را از تئاتر و هنر ببرند و در صورت بهره مند شدن از این آثار هنری فاخر به صورت هنرمندانه در مقابل تطمیع و تهدید دشمن مقاوم می شوند و رشد پیدا می کنند.

 

نخعی ادامه داد: در این راستا دشمن هر توطئه ای در مقابل جوانان انجام دهد نمی تواند کاری از پیش ببرد و وظیفه همه هنرمندان است که تکلیف خود را در حوزه هنر به خوبی و درستی انجام دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان با کارهای هنرمندانه فاخر دلنشین و اثرگذار می توانند بر جوانان اثرگذار باشند، افزود: اگر برنامه ها و آثار هنری متناسب با جوانان و نوجوانان تهیه و تولید شود قطعا در مقابل تهدیدهای دشمن بیمه و مقاوم خواهند شد.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: تکلیف امروز ما این است که در مقابل هر گونه افکار دشمن در این جنگ روان شناختی ایستادگی کنیم و جز با کارهای هنرمندانه این امر محقق نمی شود و تلاش کنید تا عملی که انجام می دهید از روی اخلاص باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1239288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha