ساخت مسکن ملی برای ۸ هزار خانوار گنبدی/ ۶۵ هکتار از اراضی دولتی برای ساخت مسکن اختصاص پیدا کرد

ملک با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: حدود ۸ هزار نفر از متقاضیان مشمول اجرای این طرح هستند و باید برای خانه‌دار شدن آنان اقدامات لازم انجام شود.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: در راستای تحقق و اجرای طرح جهش تولید مسکن اقدامات خوبی در شورای مسکن استان و شهرستان‌ها انجام شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در شهرستان گنبدکاووس بیش از 13 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که حدود 8 هزار نفر از آنان مشمول اجرای این طرح هستند.

 

وی درباره تأمین اراضی موردنیاز برای ساخت واحدهای مسکونی جدید، افزود: با کمک دستگاه‌های دولتی و همچنین استفاده از ظرفیت اراضی ملی بخش قابل توجهی از اراضی موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در سطح شهرستان ها تأمین کرده ایم.

 

ملک بیان کرد: در ماه های گذشته 2 هکتار زمین در ورودی شهر گنبدکاووس برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده  و در اختیار بنیادمسکن استان قرار گرفته بود.

 

وی گفت: همچنین 65 هکتار از اراضی مازاد یکی از دستگاه های دولتی دیگر نیز در شهرستان گنبدکاووس برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تأمین و سند آن به نام سازمان ملی زمین و مسکن انتقال یافته است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: کار انتقال 17 هزار متر مربع از اراضی مازاد دستگاه های اجرای این شهرستان برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن اختصاص پیدا کرد.

 

 

کد خبر 1239289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha