نام نویسی بیش از یک هزار کارگر در سی و چهارمین جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۳۵ نفر از کارگران، اعضای گروه های کار و واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره "امتنان نخبگان جامعه کار و تولید" نام نویسی کردند.

به  گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حامد آرامش» بیان داشت: در اجرای ماده 195 قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه هر سال در سطوح استانی و کشوری با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و 35 نفر از کارگران، اعضای گروه های کار و واحدهای تولیدی و اقتصادی سیستان و بلوچستان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره امتنان نخبگان جامعه کار و تولید نام نویسی کردند، اظهار داشت: این تعداد از افراد، 320 طرح در بخش خدمات، 274 طرح در بخش صنعت، 198 طرح در بخش کشاورزی در سامانه جشنواره به ثبت رساندند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: همچنین 118 واحد تولیدی و اقتصادی استان نیز برای سی و چهارمین جشنواره امتنان، نام نویسی کردند.

 

وی افزود: با تشکیل کمیته ارزیابی و داوری این جشنواره، فرایند نظارت و راستی آزمایی و بازدید میدانی از طرح های به ثبت رسیده آغاز شده است. آرامش گفت: منتخبین جشنواره استانی برای رقابت در سطح ملی در سه بخش کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی خواهند شد.

کد خبر 1239302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha