کتاب «اشک های سوالی» چاپ و وقف کودکان محروم شد

دکتر پروانی از چاپ هجدهمین اثر خود با عنوان« اشک های سوالی» خبر داد و گفت: عوائد حاصل از فروش این کتاب که شامل غزل های اجتماعی و عاشقانه است، صرف خرید پوشاک برای کودکان بی بضاعت می شود.

دکتر ناصر پروانی از چاپ اثر جدید خود به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان خبر داد و گفت: هجدهمین اثر بنده با عنوان مجموعه غزل اشک های سوالی است که به تازگی از سوی انتشارات گرایش تازه منتشر شده است. این مجموعه شامل  ۴۰ غزل عاشقانه و اجتماعی است.

 

این نویسنده و شاعر با بیان اینکه کتاب اشک های سوالی در برگیرنده ابیاتی عاشقانه است، عنوان کرد: در این مجموعه هم همچون آثار قبلی از صنایع ادبی و نوشتاری امروزی بهره برده ام . اگرچه مضمون برخی اشعار بر مسائل اجتماعی همانند زندگی، مسیر، مهربانی اشاره دارد اما عمدتا اشعار عاشقانه و ترسیم کننده مفاهیمی همانند جدایی، عشق، نفرت،انتظار و خاطرات ماندگار است.

 

مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطر نشان کرد: عواید حاصل از فروش کتاب اشک های سوالی همانند چند اثر قبلی بنده نذر امور خیریه شده است. قرار است با همکاری انتشارات گرایش تازه و کانون های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عواید حاصل از فروش این کتاب صرف خرید پوشاک برای کودکان بی بضاعت شود.

دکتر ناصر پروانی نویسنده و شاعر، مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیر سابق بیمارستان کودکان مفید است. باران، تبسم چشم، کمی دورتر از فاصله ها، دوباره می سرایمت به نام من به کام عشق، دردی به نام عشق، شعرهایم بوی باران می دهد، دلی دریاتر از دریا، یک کوزه پر از احساس، سرطان عشق، یک عاشقانه محض، نگران خودمم، دو فنجان غزل ، چهل و هیچ سالگی ، مردانی حوالی خورشید و مهربان تر از مرگ از جمله کتابهای پروانی است.

 

گفتنی است، کتاب اشک های سوالی مشتمل بر ۸۸ صفحه و قطع رقعی توسط انتشارات گرایش تازه به چاپ رسیده است.

 

 

کد خبر 1239341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha