دفاع از موازین اسلامی و دینی مختص مکان خاصی نیست/ در همه سنگرها باید مدافع دین و اسلام باشیم

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه در سنگر نشستن خواه و ناخواه ترکش هم دارد، گفت: دفاع از موازین اسلامی و دینی مختص مکان خاصی نیست و در همه سنگرها باید مدافع دین و اسلام باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار جمعی از روحانیون طرح هجرت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: نخستین وظیفه روحانیت تبیین و تبلیغ دین اسلام و نشر معارف الهی و احکام الهیه و ترویج رفتار و اخلاق اسلامی است که در طول تاریخ و طی قرن ها بر عهده حوزه های علمیه و علمای اسلام بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اگر امروز اسلام باقی مانده و بعد از قرن ها به دست ما رسیده نتیجه تلاش علمای اسلام است.

 

وی با بیان اینکه وظیفه امروز روحانیون سختتر و پیچیدهتر از گذشته شده است، گفت: امروز تهاجم بسیار سنگینی از جنبه های گونان گون از سوی دشمن بر امت اسلامی وارد شده است و دشمن با همه قوا به میدان جنگ با اسلام آمده است و برای آن ها شیعه و سنی ندارد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه در سنگر نشستن خواه و ناخواه ترکش هم دارد، افزود: دفاع از موازین اسلامی و دینی مختص مکان خاصی نیست و در همه سنگرها باید مدافع دین و اسلام باشیم.

 

وی یادآور شد: علمای اسلام در تاریخ زندگی خود در برابر دشمنان و تبیین راه اسلام ایستادهاند و در این راه سختی‌ها و زندانها کشیدند و جان خود را تقدیم کردند.

 

 

کد خبر 1239350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha