رونمایی از اطلس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آشتيان

حجت الاسلام ذوالفقاری از رونمایی از اطلس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آشتیان خبر داد و گفت: به زودی اطلس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تهیه و چاپ می شود.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، با اشاره به اینکه اطلس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان آشتيان از توابع استان مرکزي به صورت رسمي رونمايي شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برای تهیه اطلس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان آشتیان متشکل از اطلاعات کانون های مساجد این شهرستان حدود ۲ ماه زمان صرف شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: این اطلس به عنوان برشی از نخستین اطلس کانون‌های مساجد استان مرکزی است؛ اطلس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی متشکل از اطلاعات کانون های مساجد استان مرکزی است که به همت واحد ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در حال تهیه است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در اطلس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آشتیان؛ اطلاعاتی همچون مفاخر و مشاهیر، جغرافیا، آمار و اهداف کانون ها، معرفی مساجد و کانون های فرهنگی هنری به تفکیک هر شهر و روستا و تصاویری از مساجد درج شده است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری خاطر نشان کرد: برای تهیه این اطلس حدود 2 ماه زمان صرف شد و پیش بینی می شود تا پایان امسال اطلس فرهنگی شهرستان‌های تفرش و فراهان نیز تهیه و چاپ شوند.

 

گفتنی است این اطلس اطلاعات جامعی از کانون های فرهنگی هنری مساجد را با طراحی qrکد در اختیار مخاطب قرار می دهد.qr کد برای هر کانون به صورت ویژه تهیه و طراحی شده است؛  همچنین در این اطلس جانمایی مساجد و کانون ها در نقشه جهانی گوگل مپ به تصویر کشیده شده است.

کد خبر 1239432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha