عرضه آثار پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

آثار پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی به مناسبت هفته پژوهش در دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، آثار پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی به مناسبت هفته پژوهش از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور عرضه می‌شود.

این نمایشگاه به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیرخانه مجمع مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور و با هدف استفاده استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به پژوهش فرهنگی از دستاوردهای پژوهشی برپا شده است.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری، فرهنگستان هنر، انتشارات دانشگاه امام صادق ع، پژوهشگاه فضای مجازی، پژوهشکده زن و خانواده، دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مراکز حاضر در این نمایشگاه هستند.

کتاب‌های پژوهشی که در قالب این نمایشگاه عرضه می‌شوند از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ با تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی به اساتید و دانشجویان ارائه خواهد شد. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است در حاشیه این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی با موضوع فرهنگ و پژوهش، همچنین نشست‌های نقدوبررسی کتاب برگزار شود.لازم به یادآوری است که باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶ واقع است.

کد خبر 1239445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha