سمت و سوی برنامه های سالگرد حاج قاسم به جهاد روایت معطوف شود

حجت الاسلام حریزاوی با تاکید بر اینکه سمت و سوی برنامه های سالگرد حاج قاسم به جهاد روایت معطوف شود؛ گفت: روح بلند حاج قاسم می تواند بسیاری از سوءتفاهم ها و مشکلات را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام روح الله حریزاوی، سه شنبه(۲۲ آذر) در نشست ستاد مردمی سومین سالگرد سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی که در بیت الزهرا و با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد؛ شهید حاج قاسم سلیمانی را قهرمان جهاد تبیین دانست.

 

 

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: به همین دلیل سمت و سوی برنامه های سالگرد باید به سمت تبیین گری حق در برابر باطل معطوف شود و جهاد روایت مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: روح بلند حاج قاسم و مکتب ایشان می تواند خیلی از مشکلات و سوءتفاهم ها را رفع کند لذا درخواست داریم کمیته های ستاد مردمی به جهاد روایت توجه داشته باشند.

 

 

حریزاوی با اشاره به آموزش بیش از دو هزار نفر راوی از سراسر کشور در کرمان که دوره تخصصی روایتگری مکتب شهید سلیمانی را گذراندند؛ تاکید کرد: این ظرفیت را باید در استان ها و در کرمان افزایش بدهیم.


 

وی با بیان اينکه " شهادت" به عنوان یک پدیده مستمر در انقلاب اسلامی نیاز به روایت دارد؛ گفت: گلزار شهدای کرمان حضور راویان به ویژه در ایام پیش رو را جدی بگیرند.

 

کد خبر 1239463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha