کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) ویژه برنامه ایام فاطمیه برگزار کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) از برگزاری ویژه برنامه ایام فاطمیه با حضور اعضای کانون و عموم بانوان روستای نوشهر خبر داد.

مژگان رضوانیان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه ایام فاطمیه با حضور اعضای کانون و عموم بانوان روستای نوشهر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) تصریح کرد: این ویژه برنامه با هدف نشان دادن عشق و ارادت بانوان نسبت به مقام حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین سیره آن حضرت در بین اهالی روستا و اعضای کانون بود.

 

وی اظهار داشت: ایام فاطمیه فرضت مغتنمی برای تبیین دیدگاه های آن حضرت در خصوص حجاب و عفاف هست و روشنگری با موضوع فتنه دشمنان در این باب است.

 

رضوانیان خاطر نشان کرد: شرایط اجتماعی طور رقم خورده که بای برای تعمیق اعتقادات دینی و لزوم تبیین مسائل و دیدگاه های اسلامی تلاش کنیم و ایام فاطمیه فرصت بزرگی برای جهاد تبیین است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) افزود: تلاش کرده ایم این برنامه فرهنگی به یک جریان فرهنگی برای تبلیغ حجاب و عفاف تبدیل شود تا شاهد ترویج این معروف در بین نوجوانان و جوانان باشیم.

 

رضوانیان تاکید کرد: دشمنان برنامه ریزی منسجم برای تضعیف روحیه جوانان در برابر تعالیم دینی دارند که این برنامه فرهنگی می تواند توطئه های شوم آنها را خنثی کند.

 

کد خبر 1239479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha