دوران طلایی دفاع مقدس مهم ترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود

بهمنیار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی استان با اشاره به حضور پر شور معلمان در همه عرصه های انقلاب اسلامی، گفت:دوران طلایی دفاع مقدس مهم ترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ جاماسب بهمنیار امروز (۲۲ آذر ماه) در دیدار با امام جمعه شهرستان بهمئی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خود به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید، جفاها دید، اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی استان با اشاره به حضور پر شور معلمان در همه عرصه های انقلاب اسلامی، گفت:دوران طلایی دفاع مقدس مهم ترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.

 

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن هویت اصلی جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی این نسل است، خاطرنشان کرد: آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش های اسلامی از مهم ترین وظایف معلمان در حال حاضر است.

 

بهمنیار از تعامل خوب آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد و افزود: تشکیل حلقه های صالحین و اقدامات انجام شده در طرح شهید «بهنام محمدی» از مهم ترین اقدامات بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش است.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد تکریم مقام شامخ معلمان را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: معلم با کار خود، مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

 

کد خبر 1239481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha