بیش از ۲ میلیارد تومان زکات در فومن جمع‌آوری شده است

حجت‌الاسلام حاجی‌پور گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲ میلیارد تومان زکات مسحتبی و واجب در شهرستان فومن جمع‌آوری و ثبت شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

حجت‌الاسلام حمید حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: طی 9 ماهه سال جاری درآمد زکات شهرستان فومن نسبت دوره مشابه سال گذشته از رشد 40 درصدی برخوردار بوده است.

 

مسئول اجرای زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) فومن با بیان اینکه در مدت زمان مذکور بالغ بر 2 میلیارد تومان زکات مستحب و واجب در شهرستان جمع‌آوری و ثبت شده است افزود: زکات فریضه‌ای الهی است که با تلاش مبلغین و عاملان زکات در این شهرستان امسال شاهد رشد مشارکت مردم دراین زمینه و گسترش پرداخت آن بوده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ پرداخت زكات و كمك به همنوع؛ مشكلات نیازمندان بیشتری برطرف می شود گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهادهای اصلی احیاکننده زکات در کشور است.

 

حجت‌الاسلام حاجی‌پور تصریح کرد: زکات یکی از فروع دین اسلام است و اگر به احکام اقتصادی اسلام در خصوص زکات توجه کنیم و به آن عمل نماییم آثار مثبت آن در زندگی شخصی و اجتماعی افراد آشکار می شود.

 

مسئول اجرای زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) فومن خاطرنشان کرد: مردم در رابطه با زکات واجب و مستحبی مطمئن باشند که کمک آنها به نیازمند حقیقی می‌رسد.

کد خبر 1239490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha