کرمانشاه میزبان همایش منطقه‌ای هیات امنای موقوفات بود

همایش منطقه‌ای هیات امنای موقوفات و رؤسای ادارات اجرایی اوقاف و امور خیریه استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،  امروز سه شنبه (۲۲آذر) حجت الاسلام محمد صالحی  در همایش منطقه ای موقوفات که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد،گفت: طی سالهای اخیر شاهد پیشرفت های خوبی در اوقاف بوده ایم اما برخی برنامه ها تحول آفرین بوده است و بدون شک یکی از این برنامه ها سپردن امور موقوفات به امنا بود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه، افزود:سپردن اداره موقوفات به امنا در دوره مدیریت ریاست فعلی سازمان اوقاف و امور خیریه نقطه تحولی در مجموعه اوقاف است و این اقدام توانسته اداره موقوفات را از کاغذ بازی‌های اداری دور کرده و به سمت مدیریت مردمی ببرد.

وی خاطر نشان کرد: سپردن موقوفات به مردم ثمرات زیادی داشته و زمینه ساز احیاء تعدادی از موقوفات مغفول مانده شده و خواهد شد و همچنین در طرح سپردن موقوفات به مردم افراد معتمد و امانتدار کمک حال اوقاف در احیای موقوفات و  اجرای نیات واقفین خواهند شد.

 

حجت الاسلام صالحی ،تصریح کرد:در این روزهای دشوار که شرق و غرب جهان علیه جمهوری اسلامی ایران سخنانی گفتند باید اعلام کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی پا برجاست و همچنان ایستاده است و آنچه امروز آشکار است قدرت و اهمیت نظام می‌باشد که در شرق و غرب عالم شاهد سخنانی درباره جمهوری اسلامی هستیم و باید تعجب کرد که چگونه افرادی در داخل این موارد را نادیده می‌گیرند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ،گفت: رسانه‌های معاند مرگ و میرهای حاصل از تصادفات و مسمومیت و خودکشی را به حساب نظام می‌گذارند، در حالی که امروز ما برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب کشته می دهیم.

 

کد خبر 1239495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha