اختصاص ۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز استان زنجان

قزوینیان گفت: ۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز در استان در نظر گرفته شده که از این رقم تاکنون ۱۵ میلیارد تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جعفر قزوینیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال پنج نقطه حادثه خیز استان رفع خطر شده و ۱۶ نقطه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: ۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز در استان در نظر گرفته شده که از این رقم تاکنون ۱۵ میلیارد تخصیص یافته است.

 

وی اضافه کرد: ۹۷ نقطه پرحادثه در سطح جاده ها و راه های استان از سال ۹۷ شناسایی شده بود که تا به امروز ۵۰ نقطه رفع خطر شده و ۴۷ نقطه باقی مانده و ۱۶ نقطه در دست اجرا است.

 

این مسوول افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و اعتبارات تخصیص یافته تا پایان سال جاری پنج نقطه حادثه خیز استان نیز رفع خطر می شود.

 

قزوینیان با اشاره به وقوع تصادفات جاده ای، اضافه کرد: انسان، جاده و خودرو سه عامل اصلی بروز تصادفات هستند که باید برای کاهش تصادفات بر روی هرکدام برنامه ریزی و اقدام کرد.

 

وی اضافه کرد: چهار خطه کردن جاده‌های هدف در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد که در صورت تخصیص اعتبارات، گام های بلندی در این زمینه برداشته می شود.

کد خبر 1239508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha