پیشرفت ۶۰ درصدی شهربازی مدرن گرگان/ پروژه سورتمه خرداد سال آینده افتتاح می شود

سیدالنگی گفت: فاز اول شهربازی مدرن گرگان، شامل سورتمه در خردادماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی عصر امروز (سه شنبه 22 آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شهربازی مدرن گرگان در عرصه ای به مساحت 18 هکتار به عنوان بزرگترین شهربازی شمال کشور در دست اقدام است و شهرداری سعی دارد تا با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی این طرح را اجرا کند.

 

شهردار گرگان با بیان اینکه مذاکراتی با چند سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شده است، افزود: فاز اول این شهربازی، شامل سورتمه در خردادماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح این فاز، سوله سرپوشیده 6 هزار متری به عنوان بزرگترین سوله سرپوشیده شهربازی کشور در خردادماه با مشارکت بخش خصوصی افتتاح می شود.

 

سیدالنگی اظهارداشت: زیرساخت های این پروژه برابر قراردهای خاتم انجام شده و فاز دوم آن در انتهای سال 1402 با برآورد ریالی 300 میلیارد تومان به اتمام می رسد.

 

وی این را هم گفت: این پروژه تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کل اعتبارات آن نیز 640 میلیارد تومان است.

 

شهردار گرگان با اشاره به واگذاری پارک النگدره به شهرداری، افزود: این پارک جزو پارک های دارای کتابچه طرح است و مطالعه آن به تصویب سازمان جنگل ها رسیده است و زون های گردشگری در آن دیده شده است.

 

وی ادامه داد: جلسه واگذاری این پارک به شهرداری برگزار شده و در حال حاضر برای تصویب به فرمانداری ارسال شده است.

 

سیدالنگی از حمایت شورا و شهرداری از تمامی هیئت های ورزشی و ورزشکاران گرگان خبر داد و گفت: هیئت های خاص همچون جانبازان، کوهنوردی، ناشنوایان نیز ویژه تر حمایت خواهند شد.

 

 

کد خبر 1239534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha