ایجاد ۸۰ دوره فرصت مطالعاتی توسط بنیاد نخبگان فارس

شریف گفت: ایجاد ۸۰ دوره فرصت مطالعاتی، بورسیه ۷۲۰ دانش آموز و ۵۰ دانشجو از دستاوردهای اخیر بنیاد نخبگان فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حبیب شریف، امروز سه شنبه (22 آذر) در آئین تقدیر از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان فارس که به‌ میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: نخبگان و مشاهیر سرمایه های کشور هستند و تشکیل شبکه ملی مجمع خیران نخبه پرور با هدف حمایت از نخبگان و مشاهیر در اولویت برنامه های بنیاد نخبگان فارس قرار دارد.

رئیس بنیاد نخبگان فارس حمایت و تجلیل از نخبگان را وظیفه تمامی دستگاه ‌ها دانست و ادامه داد: فارس پس از تهران دومین استانی است که برای تامین مسکن نخبگان اقدام کرده است و دانشگاه شیراز را به عنوان سومین دانشگاه برای اجرای این طرح انتخاب کرده‌ ایم.

وی حمایت از ایجاد ۸۰ دوره فرصت مطالعاتی، بورسیه ۷۲۰ دانش آموز و ۵۰ دانشجو را از دستاوردهای اخیر بنیاد نخبگان فارس عنوان کرد و گفت: شناسایی چهره‌ های برتر نخبه باید مورد توجه تمامی دستگاه‌ های اجرایی قرار بگیرد.

شریف با ابراز خرسندی از تشکیل مجمع خیران نخبه پرور در فارس از سال 95 تصریح کرد: این مجمع که به استفاده از ظرفیت خیرین هم توجه دارد تاکنون چند تفاهم بین مجمع و بنیاد ملی منعقد کرده است و لازم است که در سراسر کشور شاهد تشکیل شبکه ملی مجمع خیران نخبه پرور باشیم.

کد خبر 1239536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha