تاکید نماینده مجلس بر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان/ صدور مجوز تله‌کابین گرگان از سوی دولت تسریع شود

منتظری گفت: گلستان جزو استان های محروم و کمتر برخوردار بوده و لازم است تا تحقق مصوبات سفر دولت سیزدهم به این استان شتاب بیشتری بگیرد و شاهد کاهش محرومیت در این استان باشیم.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار گلستان با معاون اجرایی رئیس جمهور اظهارکرد: نشست مجمع نمایندگان استان گلستان، استاندار و مدیران اجرایی استان  با دکتر منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با هدف بررسی مسائل و مشکلات مربوط به اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان انجام شد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به اینکه استان گلستان جزو استان‌های محروم و کم برخوردار و مرزی است، خواستار تسریع جدی‌تر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان شدند.

 

وی در باره مهمترین محورهای این نشست گفت: در این نشست بر افزایش تخصیص پروژه‌های دارای اولویت، بویژه پروژه‌های مرتبط با آب آشامیدنی، حوزه‌های انرژی و فرهنگی و هنری تاکید شد.

 

منتظری اضافه کرد: یکی از خواسته های مسئولان استان از دولت تسریع در صدور مجوز تله‌کابین گرگان بود که قول هایی هم در این باره داده شد.

 

به گفته وی تاکید بر اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی مجموعه سوارکاری آق قلا و افزایش تخصیص اعتبارات مربوط به آب و فاضلاب نیز از دیگر موضوعات اولویت دار بود.

 

 

کد خبر 1239538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha