مدارس بشرویه تعطیل شد

فرماندار بشرویه با بیان اینکه به دنبال وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری عصر امروز سه شنبه (۲۲ آذر)، مدارس این شهرستان فردا تعطیل هستند، گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

حسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: عصر امروز سه شنبه (۲۲ آذر) زلزله ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری در حوالی شهرستان بشرویه رخ داد اما این زمین لرزه در شهرهای طبس و عشق آباد احساس شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: این زمین لرزه ساعت ۱۷ و ۴۴ دقیقه رخ داده است و هنوز گزارشی از خسارت های احتمالی این زمین لرزه در شهرستان بشرویه گزارش نشده و تنها چند مورد ترک خوردگی منازل گزارش شده است.

 

علیزاده با بیان اینکه ۲ تیم ارزیاب به مرکز شهرستان اعزام شده اند، افزود: تیم های ارزیاب در حالی بررسی هستند و تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است.

 

فرماندار بشرویه تاکید کرد: با توجه به پس لرزه های احتمالی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع فردا تعطیل خواهند بود و اکنون نیز شورای مدیریت بحران شهرستان جهت بررسی خسارات و اقدامات اولیه تشکیل شده است.

 

وی در پایان گفت: از مردم شهرستان بشرویه درخواست داریم تا در منازلی که مقاوم نیست سکونت نکنند و در صورت لزوم بحث اسکان اضطراری را در دستور کار خواهیم داشت.

 

 

 

 

کد خبر 1239544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha