واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به نیازمندان چرداول

۳۰ واحد مسکونی روستایی در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به مددجویان و نیازمندان شهرستان چرداول واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رضا طاهری در این آیین با عنوان اینکه امسال بیش از یکصد خدمت عمرانی و مسکن به مددجویان کمیته امداد چرداول ارائه می شود گفت: از این تعداد بیش از ۴۰ مورد آنها ساخت مسکن خواهد بود.

 

 وی افزود: ساخت این واحد‌های مسکونی با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن،بنیاد مستضعفان،خیرین و بسیج سازندگی انجام می گیرد.

 

طاهری با عنوان اینکه نبود زمین یکی از موانع ساخت مسکن مددجویان است تصریح کرد: در صورت تأمین زمین بخش عمده ای از مشکل مسکن مددجویان برطرف می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام همچنین در دیدار با فرماندار چرداول گفت: امسال۷۰۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جامعه هدف در این شهرستان راه اندازی می شود.

 

وی با ذکر اینکه تاکنون ۴۵۰ طرح اشتغال برای نیازمندان چرداول راه اندازی شده گفت: تا پایان سال 100درصد تعهدات امداد در این زمینه اجرایی می شود.

 

طاهری بیان کرد: اشتغال مهم ترین برنامه کمیته امداد استان ایلام برای توانمندسازی و رضایتمندی خانواده های نیازمند است و برنامه امداد این است که در زمینه اشتغال تا پایان امسال به همه تعهدات خود عمل کند.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام ابراز کرد: در زمینه مسکن مددجویان چنانچه زمین مناسب در اختیار امداد و خانواده ها قرار گیرد مشکل خانواده های واجد شرایط در کمترین زمان ممکن برطرف می شود.

 

طاهری افزود: در راستای کمک به معیشت خانواده ها و نیازمندان امداد برنامه های جانبی گوناگونی از جمله توزیع گوشت و مرغ،توزبع کالا ،جهیزیه و خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

 

فرماندار چرداول نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد از موفق ترین دستگاهها در زمینه خدمت رسانی و همه خدمات آن هدفمند و منجر به تحول در زندگی مردم شده است.

 

علیرضا رئیسی افزود: تنوع در خدمت رسانی از مهم ترین ویژگی های کمیته امداد است و فراوانی در ارائه خدمت باعث رضایت مندی در بین مردم شده است.

 

وی با ذکر اینکه در راستای اشتغال،پرداخت تسهیلات و مسکن آماده همکاری همه جانبه با امداد هستیم ادامه داد: امداد در هر زمینه مورد وثوق بوده و در توزیع هر نوع خدمت امداد موثرترین و توانمندترین دستگاه ها است.

کد خبر 1239559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha