زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان بشرویه تامین شود

حجت الاسلام زارعی با تاکید بر اینکه زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان بشرویه تامین شود، گفت: متاسفانه در شهرستان بشرویه تعداد متخصصین اندک است و برای عمل های هر چند کوچک به شهرهای دیگر مراجعه می کنند.

حجت الاسلام علیرضا زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: شهرستان بشرویه با مشکلات متعددی مواجه است که نیاز به رسیدگی دارد.

 

امام جمعه بشرویه با اشاره به مشکل راه های این شهرستان گفت: متاسفانه هفته ای نیست که در مسیر راه های این شهرستان به دلیل نبود استانداردهای لازم شاهد تصادفات نباشیم و این موضوع نیازمند رسیدگی و پیگیری جدی است.

 

وی با بیان اینکه باید زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان بشرویه تامین شود، افزود: متاسفانه در شهرستان بشرویه تعداد متخصصین اندک است و مردم برای عمل های پیش پا افتاده و کوچک به شهرهای دیگر مراجعه می کنند.

 

حجت الاسلام زارعی با اشاره به مشکل کشاورزی و دامداری این شهرستان عنوان کرد: شهرستان بشرویه قطب کشاورزی و دامداری محسوب می شود اما شاهد فلج شدن این بخش ها در شهرستان هستیم و بسیاری از دامداران از فعالیت خودداری می کنند.

 

امام جمعه بشرویه درخصوص کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی در بشرویه گفت: فضای ورزشی و تفریحی سالم برای بانوان در این شهرستان وجود ندارد و نیازمند توجه و پیگیری است.

 

وی با اشاره به طرح ملی مسکن اظهار کرد: متاسفانه هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است و این موضوع یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان بشرویه است چرا که در این شهرستان خانه اجاره ای به سختی یافت می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1239589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha