مسابقات قرآن و عترت ‌کانون «شهدای دانش آموز» شهرکرد برگزار شد

حيدری سورشجانی گفت: مسابقات قرآن و عترت همزمان با هفته قرآن و عترت با حضور دانش آموزان عضو ‌کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در مسجد سلمان فارسی منظریه شهرکرد برگزار شد.

راضيه حيدری سورشجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسابقات قرآن و عترت همزمان با هفته قرآن و عترت با حضور دانش آموزان عضو ‌کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در مسجد سلمان فارسی منظریه شهرکرد برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» مسجد سلمان فارسی شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: مسابقات قرآن کریم در رشته های مختلف قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء سی، حفظ جزء اول و ده جزء در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقات در رده های سنی مختلف را اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی، انس و الفت بیشتر با کلام الهی، شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان و حمایت از آنها عنوان کرد.

 

حيدری سورشجانی گفت: یکی از ارزشمندترین رویدادهای قرآنی که همواره مخاطبین خاص خود را دارد، مسابقات قرآنی است و قرآن دریای بیکران معرفت است که هرکس به قدر وسع خود و به میزان تشنگی و نیازش می تواند از آن بهره گیرد که این خود نیز از معجزات این کتاب آسمانی است.

 

وی اذعان داشت: برگزاری مسابقات قران و عترت بستر مناسبی را برای رشد و تعالی شخصیت دینی و مذهبی دانش‌آموزان در راستای معارف حیات ‌بخش و انسان ‌ساز قرآن، عترت و نماز فراهم می کند.

 

کد خبر 1239622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha