تجهیزات راهداری فارس فرسوده است

راستیار گفت: آماده خدمات رسانی به مردم هستیم و علی رغم فرسودگی تجهیزات راهداری، همکاران ما به باز بودن جاده اقدام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علیرضا راستیار، امروز چهارشنبه (23 آذر) در مراسم افتتاح طرح زمستانی دستگاه های امدادی و انتظامی فارس گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با استقرار 52 راهدار ثابت و 6 راهدار خانه سیار با بهره گیری از 74 اکیپ راهداری و 135 گشت ثابت و سیار با 430 دستگاه ماشین آلات راهداری در طرح طرح زمستانی فارس فعالیت می کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس اضافه کرد: آماده خدمات رسانی به مردم هستیم و علی رغم فرسودگی تجهیزات راهداری، همکاران ما به باز بودن جاده اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه 700 نفر راهدار در مجموعه راهداری فارس در راهدارخانه ها مستقر می شوند، افزود: 40 هزار تن شن و نمک در راهدارخانه های استان دپور شده است.

راستیار گفت: 52 گردنه برف گیر و 6 هزار و 400 کیلومتر مسیر برف گیر را در استان فارس وجود دارد و 10 دستگاه دوربین نظارت تصویری علاوه بر دوربین های استان اضافه می شود که در گردنه ها و محورهای صعب العبور نصب شده است.

کد خبر 1239636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha