اعطای بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد زنجان

به گفته صالحی، ۲ هزار و ۶۳ فقره وام قرض الحسنه به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد زنجان و اقشار نیازمند از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

روح‌اله صالحی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان در خصوص ارائه خدمات معوض از طریق کمیته امداد به خانواده های عزیز تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به منظور ایجاد هم افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به دو هزار و ۶۳ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، اضافه کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.

 

این مسئول با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، افزود: مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های عزیز تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کارکردهای کمیته امداد ریشه در آموزه های دینی داشته و از همین رو خدمات خود را با  رویکرد دینی و الهی در بخش های مختلف به جامعه هدف عرضه می کند، افزود: با همین نگاه فراهم کردن زمینه ازدواج زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک هزینه ازدواج واهدای جهیزیه  با بهره گیری از ظرفیت های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان از اقدامات وبرنامه های مهم این نهاد است.

 

صالحی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹۳ مورد خدمت در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ارائه ‌شده است، افزود: ارزش این خدمات ۱۳ میلیارد تومان بوده که از محل منابع داخلی این نهاد و هم افزایی آن با کمک های مردمی، خیران ونیکوکاران تامین و هزینه شده است.

کد خبر 1239646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha