فعالان کانون «شهید علم الهدی» بن تولیدات صنایع دستی خود را به نمایش گذاشتند

حيدری گفت: تولیدات صنایع دستی فعالان کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه ادب آفرین میرزا حبیب دستان بنی شهرستان بن به نمایش گذاشته شد.

علی اصغر حيدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تولیدات صنایع دستی فعالان کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه ادب آفرین میرزا حبیب دستان بنی شهرستان بن به نمایش گذاشته شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: فعالان این کانون با حضور در کلاس های آموزشی صنایع دستی محصولات مختلفی را تولید و در معرض نمایش گذاشته اند.

 

وی ابراز کرد: کلاس های آموزشی صنایع دستی با حضور یکی از اساتید مجرب در طول هفته و در محل کانون برگزار و استقبال گسترده ای از این کلاس ها می شود.

 

حيدری گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن با همت و تلاش نمایشگاهی از صنایع دستی تولیدی خود برای نمایش عموم مردم برپا کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: تاکنون برنامه های مختلف برای آموزش صنایع دستی در این کانون اجرا شده بود که ماه عسل آن برپایی این نمایشگاه از صنایع تولیدی اعضای کانون است.

 

وی اظهار داشت: تنوع در صنایع تولیدی نشان می دهد که استعدادهای بسیار خوبی برای شکوفایی وجود دارد و این آموزش ها تاثیر سازنده ای داشته است.

 

کد خبر 1239648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha