دشمن از پیشرفت‌های علمی ایران قوی ترس دارد/ لزوم حمایت از پژوهشگران استان

سردار مهدوی با اشاره به ترس دشمن از پیشرفت های علمی و فناوری ایران قوی، گفت: امروز جوانان جمهوری اسلامی ایران در حال فتح قله های علم و تکنولوژی هستند که با تحقق این امر، منافع مادی و معنوی استکبار جهانی در صحنه بین المللی با خطر مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز چهارشنبه (۲۲ آذر) در جشنواره امام علی(ع) نیروهای مسلح استان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش اظهار کرد: امروز نقش پژوهش و پژوهشگری در جامعه ابتر است چون هنوز شاید به جایگاه واقعی آن پی نبردیم و همچنین مافیاهای که وجود دارد به دلایل مختلف مادی و خباثت های دشمن نمی خواهند این موضوع در کشور رشد کند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اما به دنیا ثابت کردیم که علی رغم وجود همه مشکلات و چوب لای چرخ گذاشتن ها با ظرفیت عظیم نخبگان و دانشگاهیان متعهد در جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیج توانستیم بسیاری از قله های علم را با پژوهش کسب کنیم.

 

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروهای مسلح خراسان جنوبی در حاشیه این جشنواره را نمونه ای از این دستاوردها دانست و ادامه داد: جوانان ما امروز در خراسان جنوبی توانسته به صورت مستقل و با کمترین امکانات طرح های پژوهشی و خلاقانه ای انجام دادند که نیازمند حمایت هستند تا از این طریق بسیاری از مشکلات را گره گشایی کرد.

 

سردار مهدوی تأکید کرد: آنچه که دشمن ما را مصمم کرده است تا بیشتر به مقابله با ایران قوی بپردازد همین حرکت و پیشرفت در مسیر علمی و پژوهشی است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به ترس دشمن از پیشرفت های علمی و فناوری ایران قوی و پیشرو، بیان کرد: امروز جوانان جمهوری اسلامی ایران در حال فتح قله های علم و تکنولوژی هستند و با تحقق این امر، منافع مادی و معنوی استکبار جهانی در صحنه بین المللی با خطر مواجه خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: با پیشرفت های علمی ایران، قطعاً نقش های استکبار در سطح دنیا با مشکلاتی مواجه می شود که نخواهند توانست به ذی نفعی و سلطه خود ادامه دهند.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه هر آنچه در مسیر رشد علمی ایران اسلامی گام برداریم دشمنان ما ضعیف‌تر خواهند شد، گفت: امروز حل بسیاری از آسیب ها و مشکلات داخلی کشور نیازمند توجه به پژوهش و تحقیقات و ارائه راهکارهای مناسب است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1239666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha