روضه های خانگی ظرفیتی برای بازگو شدن شان و مقام زن در اسلام است

سپهوند با بیان اینکه ترویج فرهنگ فاطمی خنثی کننده توطئه های دشمنان است، گفت: روضه های خانگی ظرفیتی بزرگ برای بازگو شدن شان و مقام زن در دین مبین اسلام است.

مریم سپهوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، گفت: فاطمیه فرصتی برای تقویت فرهنگ فاطمی و سیره و منش اهل بیت (ع) در جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگویی بی بدیل برای بانوان است، افزود: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف تلاش می کنند نسل جوان و نوجوان را از ارزش های اسلامی و انقلابی دور کند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: روشنگری و بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

سپهوند روضه های خانگی را ظرفیتی بزرگ برای ترویج فرهنگ فاطمی خواند و افزود: تقویت روضه های خانگی در طول دهه فاطمیه می تواند بستری برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسبت به توطئه های دشمنان باشد.

 

وی اذعان داشت: باید از ظرفیت روضه های خانگی برای بازگو شدن، جایگاه و مقام زن در اسلام، خانواده و تربیت فرزندان بهره گرفته شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان، افزود: زنان و مادران با تاثیرگذاری بالایی که در خانواده دارند می توانند به عنوان خط شکنان جبهه فرهنگی برای تربیت نسل فاطمی نقش آفرینی کنند.

 

سپهوند نقش مادران در تربیت نسلی فاطمی را نقشی کلیدی دانست و گفت:  مادران با تربیت فرزندان شجاع، با سواد، متدین، پیشگام، خودباور، انقلابی و مومن در تحقق این مهم نقش آفرین هستند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان با بیان اینکه زنان مدیران تربیتی و عاطفی خانواده ها هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن نقش خانواده هستند.

 

وی اظهار کرد: رصد دشمن، بصیرت افزایی، روشنگری و جهاد تبیین به عنوان عامل مهم و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

 

سپهوند با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و عزاداری در طول فاطمیه، افزود: با تعامل و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی، تمام هیئت های مذهبی بانوان با  محوریت یک برنامه ویژه را در روز شهادت حضرت فاطمه (س) اجرایی خواهند کرد.

کد خبر 1239756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha