کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) ۴۵ بسته کمک مومنانه توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) از توزیع ۴۵ بسته کمک مومنانه به همت خیرین و اعضای این کانون در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

سید هاشم سیدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 45 بسته کمک مومنانه به همت خیرین و اعضای این کانون در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت همزمان با ایام فاطمیه توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: ارزش ریالی این بسته بیش از 25 میلیون ریال بود که به همت خیرین و اعضای کانون تامین و در اختیار خانواده های بی بضاعت و نیازمند قرار گرفت.

 

وی اذعان داشت: این بسته شامل برنج ایران، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، گوشت، سویا، شکر و نمک بود.

 

سیدی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و اعضای کانون و پایگاه شهید علی بشیری که در توزیع این کمک مومنانه مشارکت داشتند، افزود: البته بسته یلدایی این کانون که شامل میوه و شیرینی خواهد بود نیز همزمان با شب یلدا به خانواده های نیازمند شناسایی شده توسط اعضای کانون اهدا خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) یادآور شد: با وجود کاهش شیوع بیماری کرونا خیرین مشارکت خوبی در توزیع بسته های معیشتی دارند و توانسته ایم با کمک های خیرین بسته معیشتی در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهیم.

 

سیدی عنوان کرد: این سنت حسنه با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) و پایگاه شهید علی بشیری صورت گرفت.

 

کد خبر 1239783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha