تقویت امکانات راهداری در زمستان ضروری است

دالوند گفت: به روزرسانی تجهیزات و امکانات راهداری زمستانی در استان به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احمدرضا دالوند امروز(23 آذر) در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار کرد: به دلیل توپوگرافی و وضعیت خاص لرستان، در فصل زمستان شاهد بارش سنگین برف و باران هستیم بنابراین حفظ امنیت و آرامش شهروندان و مسافران در محورهای ارتباطی نیازمند اقدامات ویژه می باشد.

 

وی افزود: لرستان کریدور اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق است و مسیر اصلی جاده های ترانزیتی از این استان عبور می کند، که این امر ضرورت انجام اقدامات لازم در طرح های زمستانی را افزایش می دهد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان ادامه داد: از سال های گذشته تاکنون جاده های استان به دلیل بارش باران و برف،به صورت مقطعی بسته می شود و مشکلاتی را برای مسافران و خودروها ایجاد می کند که آمادگی کامل در این مسیرها ضروری و اقدامات نیروهای خدمات رسان بسیار ارزشمند است.

 

دالوند با تاکید بر هم افزایی دستگاه های خدمات رسان اظهار کرد: در برخی نقاط و گردنه ها همچون رازان، گله بادوش و زاغه هرساله بارش برف سنگین گزارش می شود که اقدامات به موقع برای عدم بسته شدن این مسیرها ضروری است.

 

وی گفت: هشت هزار کیلومتر آزادراه و بزرگراه و پنج هزار کیلومتر راه های فرعی و روستایی در لرستان وجود دارد که باید برای حفظ و نگهداری این محورها تلاش کرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز در استان افزود: اعتبارات خوبی هم در این زمینه پیش بینی شده است و راهداری و راه و شهرسازی با تمام توان در تلاش برای حذف این مسیرها هستند.

 

کد خبر 1239799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha