مدیریت اصلی جنگ ترکیبی بر عهده رسانه های معاند است

حجت الاسلام رضوانی زاده، گفت: مدیریت اصلی جنگ ترکیبی بر عهده رسانه های معاند است و با یک همسویی بی سابقه به اتاق جنگ علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده اند و این اتاق های جنگ توسط بیش از ۱۱ سرویس اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای غربی حمایت می شوند.

 حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به دسیسه های دشمن و ایجاد جنگ ترکیبی، گفت: دشمن در مجموع این نقشه ها، به مهم ترین بخش جنگ ترکیبی پرداخته و حساس ترین و مهم ترین جای جنگ علیه ما، حمله به ذهن، فکر و روحیه افراد است.

 

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب، با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌خواهد مانع اقتدار ایران اسلامی شود،افزود: جمهوری اسلامی ایران با جنگ ترکیبی همه‌جانبه روبه رو است و شرایط کشور کاملا ویژه است.

 

وی خاطر نشان کرد: کشور در شرایط بسیار حساسی از ابتدای انقلاب اسلامی قرار گرفته و لازم است مولفه های جنگ ترکیبی به صورت مستمر در موقعیت کنونی کاملا ویژه مورد توجه باشد و زمانی که دشمن واقعی و اصلی را به خوبی شناختیم آنگاه می توانیم که روش های مبارزه با او را نیز به خوبی فرا بگیریم، بنابراین پیش زمینه تقابل با جنگ ترکیبی، شناخت درست دشمنان است.

 

حجت الاسلام رضوانی زاده، تصریح کرد:در جنگ ترکیبی، حوزه های مختلفی مورد تعرض قرار می گیرند،و یکی از حوزه هایی که امروز در جنگ ترکیبی دشمنان این نظام مورد تعرض قرار گرفته است، حوزه دین و مذهب می باشد.

 

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب، اظهار کرد:دشمن با استفاده از روش های نرم و حتی نظامی به دنبال به راه انداختن یک تقابل مذهبی و بین ادیانی در کشور است، دشمن با این طرح می خواهد که انسجام بین مذاهب اسلامی و ادیان الهی را دچار تزلزل کند.


وی گفت: تقابل مذهبی، تقابل فرهنگی، تقابل قومیتی، تقابل جنسیتی  از ساختارها و ویژگی های جنگ ترکیبی دشمنان است که به عینه شاهد آن در کشور هستیم، دشمن در این میان با شایعه سازی و خبرسازی می خواهد که دیوار بی اعتمادی را بین اهل تسنن و اهل تشیع بکشد، لذا باید هوشیار باشیم و فریب دشمن را نخوریم.

 

حجت الاسلام رضوانی زاده با اشاره به اینکه دشمن تمام ظرفیت خود را برای براندازی نظام به کار گرفته و تمام سواره و پیاده نظام خود را برای ضربه زدن به مسلمانان بسیج کرده است، افزود:  دشمن با به راه انداختن جنگ مبهم ترکیبی قصد دارد به زعم خود ملت را از راه‌ و مسیرش دور کنند، لذا این جنگ ترکیبی را به راه انداخته  تا جمهوری اسلامی را به سمت جنگ و آشوب های داخلی اعم از قومی و مذهبی و شیعه و سنی بکشاند اما آنان کورخوانده‌اند و نقشه های آنها نقش برآب می شود.

کد خبر 1239810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha