لزوم تکریم خیرین مدرسه ساز|مدارس خیر ساز در مازندران به همت خیرین اداره می شود

هاشمی گفت: سیاست بر آن است که خیرین محترم مدارسی را که ساختند در اداره و مدیریت آن مشارکت نمایند، که در این راستا بعنوان نمونه خیر محترم مهندس شاهسوارانی بالای ۲۰ مدرسه با ٣٠٠٠ دانش آموز تحت عنوان بنیاد آرش اداره می نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید حسین هاشمی،‌ امروز(۲۳آذر) در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه سه هزار نفر خیر مدرسه ساز در استان داریم، اظهار کرد: بخش اعظمی از این خیرین در گمنامی به حوزه آموزش و پرورش خدمت می کنند و تلاش دارند گمنام بمانند اما ما باید قدردان این خیرین مدرسه ساز باشیم.

 

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران برلزوم تکریم خیرین مدرسه ساز استان تاکید کرد و افزود: تلاش داریم کمبود های دانش آموزان را در حوزه افزایش فضای آموزشی، پوشاک، تغذیه و ... مرتفع شود.

 

وی گفت: سیاست بر آن است که خیرین محترم مدارسی را که ساختند در اداره و مدیریت آن مشارکت نمایند، که در این راستا بعنوان نمونه خیر محترم مهندس شاهسوارانی بالای ۲۰ مدرسه با ٣٠٠٠ دانش آموز تحت عنوان بنیاد آرش اداره می نمایند.

 

هاشمی با بیان اینکه بسیاری از خیرین مدرسه ساز استان مدرسه داری هم می کنند، یادآورشد: تعدادی از این خیرین نیز تعدادی از دانش آموزان را تحت تکفل خویش درآوردند.

 

وی با بیان اینکه یک خیر مدرسه ساز در استان به نیت چهارده معصوم(ع) درحال احداث ۱۴مدرسه در استان است، گفت: امروز خیرین مدرسه ساز علاوه بر ساخت مدارس به سایر نیازهای دانش آموزان از جمله پوشاک لوازم التحریر و بخشی به مسکن و درمان بچه های نیازمند می پردازند.

 

 

کد خبر 1239856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha