۱۵۷ تعاونی در استان فارس با مشکل مواجه شده بودند که مشکلشان حل شد

خداپرست گفت: ۱۵۷ تعاونی در استان فارس با مشکل مواجه شده بودند که مشکلشان حل شد، اکنون ۷۰ تعاونی دارای مشکل در سطح فارس وجود دارد و رفع مشکل ۶۰ تعاونی آن در حال انجام است ولی ۱۰ تعاونی مشکل عدیده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، وحید خداپرست، امروز چهارشنبه (23 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: 157 تعاونی در استان فارس با مشکل مواجه شده بودند که مشکلشان حل شد، اکنون 70 تعاونی دارای مشکل در سطح فارس وجود دارد و رفع مشکل 60 تعاونی آن در حال انجام است ولی 10 تعاونی مشکل عدیده دارند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به اینکه امسال 2 هزار و 758 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ماده «16» به فارس اختصاص یافت، اظهار کرد: به دستور استاندار فارس حدود 700 میلیارد تومان معادل 25 درصد آن به احیای تعاونی های غیرفعال فارس تخصیص یافت.

وی با اشاره به اینکه وقت رسیدگی به شکایات حوزه کارفرمایی و کارگری کاهش یافته است، اظهار کرد: این زمان حدود هشت ماه بود که در شیراز به 35 روز و در شهرستان ها به 2 هفته کاهش یافته است و در حال حاضر 51 هیئت تشخیص و 28 هیئت حل اختلاف در سطح فارس در این خصوص فعال هستند.

کد خبر 1239861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha