جهش توسعه ارتباطات روستایی در استان اردبیل قابل تقدیر است

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار مدیران فاوای استان اردبیل، جهش توسعه ارتباطات روستایی در سطح استان را محسوس و قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه سایر مدیران فاوای استان با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار، آیت الله سید حسن عاملی جذب و حمایت سرمایه گذاران در حوزه فاوا را بسیار مهم دانست و گفت: تحول در اقتصاد دیجیتال استان، گشایش در معیشت مردم را بدنبال داشته فلذا هم افزایی مجموعه فاوای استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: با نگاهی دقیق به گذشته می توان به پیشرفت های چشمگیر ایران در زمینه های مختلف پی برد و این مهم در سطح استان نیز هویدا بوده و تلاش های صورت گرفته در حوزه فاوا در سطح استان ملموس بوده و علی الخصوص  جهش توسعه ارتباطات روستائی قابل تقدیر است.

 

در ادامه این دیدار، شهریار سرداري ضمن تشريح وضعيت ارتباطي استان، اظهار داشت: با برنامه ريزی های صورت گرفته تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار استان تا پايان سال 1402 به شبكه ملي اطلاعات متصل خواهند شد.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل یادآور شد: رشد و توسعه زیرساخت های ارتباطی از جمله فیبر نوری از اولویت های مجموعه فاوای استان اردبیل است که در این خصوص مجوز 1211 کیلومتر اجرای فیبر نوری اخذ شده و به شرکت مخابرات ایران جهت اجرا ابلاغ شده و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 1239899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha