وزیر بهداشت وارد زیرکوه شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از طرح های بهداشت و درمان و زیرساخت های این حوزه، وارد شهرستان مرزی زیرکوه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، بهرام عین اللهی امروز (۲۴ آذر) در دومین دور دوم سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی وارد شهرستان زیرکوه شد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به منظور بازدید از طرح های بهداشت و درمان و زیرساخت های این حوزه، وارد شهرستان مرزی زیرکوه شده است.

 

در این بازدید تعدادی از معاونین این وزارتخانه، سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر موسوی میرزایی ریاست دانشگاه علوم پژشکی استان و جمعی از مسئولین استانی، وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

 

بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی زهان، بازدید از دارالشفای خیریه حضرت آمنه شهر حاجی آباد، بازدید از بیمارستان کوثر حاجی آباد و بازدید از بیمارستان درحال ساخت شهر حاجی آباد از برنامه‌های سفر دکتر عین اللهی به شهرستان زیرکوه خواهد بود.

 

گفتنی است؛ رئیس دولت سیزدهم همراه با ۱۴ معاون و وزیر طی سفری دو روزه جهت پیگیری مصوبات سفر اول و افتتاح پروژه های صنعتی به استان خراسان جنوبی سفر کرده است.

 

 

کد خبر 1239947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha