۱۷ فعال جبهه مقابله با کرونا به برکت موقوفات عازم کربلا می‌شوند

حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان که در مقابله با کرونا تلاش کردند ۱۷ نفر از این عزیزان با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین(ع) مشرف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی امروز(۲۴آذر) در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش، اظهار کرد: نیات موقوفات بر اساس نظر واقف که در وقف نامه ذکر شده است، هزینه می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران از اجرای طرح زائران حرم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: موقوفاتی که با نیت اعزام زائران به کربلای معلی هستند شامل این طرح می‌شود.

 

وی زمان اجرای طرح زائران حرم حسینی را دی ماه امسال اعلام کرد و افزود: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان که در مقابله با کرونا تلاش کردند 17 نفر از این عزیزان با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین(ع) مشرف می‌شوند. 

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه کادر درمانی استان در طول همه گیری کرونا متحمل زحمات زیادی شدند و در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت تلاش کردند که سفر معنی کربلا پاداش خوبی برای این فعالا جبهه مقابله با کرونا خواهد بود، یادآورشد: این 17 مازندرانی پنجم دی ماه توسط اوقاف استان و از محل موقوفات به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

 

وی بیان کرد: همچنین سال گذشته از محل اجرای امینانه نیت واقفین موقوفات استان ۴۶نفر از فعالان عرصه بهداشت و درمان به زیارت حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس اعزام شدند.

کد خبر 1239972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha