کرمانشاه میزبان شهدای گمنام تازه تفحص شده است

بهشتی‌راد،گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر مطهر هفت شهید گمنام بر روی دستان مردم شهید پرور در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

سعید بهشتی راد ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به جزییات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در کرمانشاه،گفت: مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدای والامقام ۶دی ماه همزمان با سالروز شهدات حضرت زهرا(س) و به صورت همزمان با تشییع پیکر۳۰۰ شهید در سراسر کشور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه،افزود: پیکر این شهدا در هفت نقطه شامل تیپ۱۸۱شهرستان اسلام‌آبادغرب، تیپ واکنش سریع ۳۵ در جیران‌بلاغ، گروه پدافند هوایی در جاده بیستون، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه فرهنگیان، دانشکده فنی و حرفه‌ای کسری و پادگان یگان امنیت سپاه نبی اکرم(ص) به خاک سپرده خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:برگزاری مراسم استقبال از شهدای مطهر، برنامه وداع با شهدا در مسجد النبی و شهرستان‌های مختلف استان، تشییع و خاکسپاری در روز شهادت حضرت زهرا(س) از برنامه‌های تشییع شهدا است.

 

بهشتی راد با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: برنامه‌های سالروز شهادت حاج قاسم در سطح بخش‌ها و روستاها برگزار می‌شود و با توجه به اینکه استان کرمانشاه۱۶ شهید مدافع حرم و حدود دو هزار رزمنده مدافع حرم دارد برنامه‌های خاصی برای دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و تکریم این خانواده‌ها در استان برنامه‌ریزی شده است.
 

کد خبر 1239980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha