اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به زیرکوه/ وضعیت خدمات درمانی در شهرستان زیرکوه مطلوب نیست

عین اللهی با بیان اینکه وضعیت خدمات درمانی در شهرستان زیرکوه مطلوب نیست، گفت: در این راستا اقدام به احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی کوثر در شهرستان زیرکوه کردیم و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این بیمارستان تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، بهرام عین اللهی امروز (۲۴ آذر) در حاشیه بازدید از مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیق پیدا کردیم تا منطقه مرزی زیرکوه حضور یابیم و با مردم غیور این شهرستان از نزدیک آشنا شویم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در کشور مناطق محروم بسیاری وجود دارد، افزود: طی سال های متمادی باید به این مناطق رسیدگی می شد و اکنون وظیفه خود می دانیم که با حضور در این مناطق و اجرای سفرهای استانی به انجام وظایف خود بپردازیم.

 

وی با تاکید بر اینکه وضعیت خدمات درمانی در شهرستان زیرکوه مطلوب نیست، ادامه داد: باید کار جدی در این منطقه انجام شود و در این راستا اقدام به احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی کوثر در شهرستان زیرکوه کردیم.

 

عین اللهی در ادامه بیان کرد: حدود سه ماه از آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان در زیرکوه می گذرد و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ۹ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه اختصاص می یابد، افزود: از این میزان یکصد میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و یکصد میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت تخصیص خواهد یافت.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم به سرعت این بیمارستان به بهره برداری برسد و با تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز آن بتوانیم خدمات درمانی خوبی را به مردم زیرکوه ارائه دهیم.

 

 

 

کد خبر 1239986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha