نخستین اجلاسیه فعالان مردمی جهاد و شهادت ویژه استان کرمان برگزار شد+تصاویر

ششمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت و نخستین اجلاسیه فعالان مردمی جهاد و شهادت ویژه استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نخستین اجلاسیه فعالان مردمی جهاد و شهادت ویژه استان کرمان پنجشنبه(۲۴ آذر) برگزار شد.

 

 

حسین امیدیان، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی استان البرز به عنوان یکی از سخنرانان این اجلاسیه نقش فعالان جهاد و شهادت در جنگ ترکیبی موجود را مهم خواند و تاکید کرد: نسبتِ این فعالان با جنگ مورد اشاره باید مشخص باشد و از اصول ثابت جنگ های تحمیلی علیه خودمان چه در دوران دفاع مقدس چه در جنگ شناختی، ترکیبی امروز باید مطلع بود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه باید سبک زندگی و مبارزه شهدا را کشف کرده و به مردم برسانیم؛ اظهار کرد: فعال اصلی عرصه جهاد و شهادت، خود شهید است و ما واسطه گری می کنیم.

 

 

امیدیان خاطرنشان کرد: اگر همان نقش رزمندگان دفاع مقدس و نگاه ایشان به دشمن و مردم و انقلاب را کشف کرده و تسری بدهیم کار حل است.

 

 

وی تصریح کرد: جهاد و شهادت از جمله عرصه هایی است که مخالف کم دارد و آحاد مردم شهید را دوست دارند و با او ارتباط می گیرند و تشییع حاج قاسم این موضوع را نشان داد.
 

 

 

حجتی، دبیر جبهه مردمی وارثون در استان کرمان اظهار کرد: امروز جمعی از فعالان ایثار و شهادت از کل استان و فعالانی هم از استان های سیستان و هرمزگان گرد هم آمدند.

 

 

وی با بیان اینکه شبکه ملی وارثون پیش از این پنج همایش سراسری برگزار کرده و در بخش استانی، کرمان اولین استان برگزار کننده است؛ افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر فعال عرصه جهاد و شهادت در استان شناسایی شده است.

 

 

وی ادامه داد: از این ۱۰ هزار نفر، امروز قریب ۳۰۰ نفر که نمایندگان ۲۳ شهرستان استان هستند، حضور دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1240005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha