تامین برق پایدار ارمغان تلاشگران صنعت برق

نظزی ضمن تقدیر از پرسنل کوشای صنعت برق استان،گفت: تامین برق پایدار و مستمر ارمغان تلاشگران صنعت برق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری امروز (24 آذر) در بازدید از شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، شمن تقدیر از تلاش های این مجموعه در راستای تامین برق و جلوگیری از قعطی برق گفت:تلاش شما همکاران متخصص و متعهد در صنعت  برق در زمینه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای آبادانی و توسعه پایدار کشور بر کسی پوشیده نیست.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی، افزود: شما که با عشق خدمت به مردم فهیم، ناهمواری‌ها را برخود هموار ساخته اید و برای تامین برق مستمر و بی وقفه در تلاش هستید.

 

این مقام مسئول ادامه داد: امید است همواره با تلاش و کوشش شما عزیزان شاهد آبادانی و آبادی ایران اسلامی باشیم و بتوانیم توسعه بیشتری در این صنعت را شاهد باشیم، گفت: برآورده کردن انتظارات و نیازهای مردم، خدمت‌رسانی به موقع و پاسخگویی به‌هنگام از مهم‌ترین وظایف شرکت توزیع برق است.

 

محمود محمودی نیز در ادامه این دیدار گفت: درصد تحقق افزایش طول خطوط توزیع طی برنامه ششم در این استان ۷۵ درصد، تحقق افزایش ظرفیت پست های توزیع ۸۲ درصد، تحقق شاخص فروش داخلی برق در این برنامه ۸۸ درصد و تحقق کاهش تلفات در شبکه توزیع برق ۱۱۴ درصد بوده است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه در استان مرکزی تعداد مشترکین برق ۷۸۲ هزار مشترک، است، افزود: مجموع طول شبکه توزیع برق نزدیک ۲۱  هزار کیلومتر، تعداد چراغ روشنایی معابر ۲۲۵ هزار دستگاه، تعداد ترانسفورماتور بیش از ۱۸ هزار دستگاه، ظرفیت ترانسفورماتور ۲ هزار و ۶۰۵ مگاوات آمپر و تعداد روستاهای برق دار ۱ هزار و ۱۷۹ روستاست.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۴ مگاوات سیستم تولید انرژی تجدیدپذیر و ۵ هزار و ۷۸۵ حلقه چاه برقدار در استان وجود دارد، اظهار کرد: تلفات انرژی سال گذشته ۷.۹۲ درصد بوده، پیک بار تابستان۹۸۸ مگاوات و نیاز مصرف یک هزار و ۳۵۰ مگاوات بوده است.

 

محمودی بیان کرد: ۵۰ دستگاه پست فوق توزیع عمومی، ۴۳۹ دستگاه فیدر فشار متوسط و بیش از ۲۰ هزار کنتور هوشمند در استان وجود دارد.

کد خبر 1240008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha