لزوم تاسیس بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان بشرویه

علیزاده با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی در بشرویه احداث شود، گفت: ۴۷ درصد از مردم بشرویه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و برای دریافت خدمات درمانی سرپایی باید به شهرهای طبس یا فردوس سفر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده امروز (۲۴ آذر) در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران، معتمدین و نخبگان شهرستان بشرویه اظهار داشت: ۲۹ هزار نفر در حال حاضر در شهرستان بشرویه سکونت دارند.

 

فرماندار بشرویه ادامه داد: مردم بشرویه ۴۳ سال است که پای انقلاب ایستاده اند و این شهرستان ۱۵۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان بشرویه گفت: در این شهرستان پروژه هایی ۱۷ ساله وجود دارد که هنوز تکمیل نشده است و از جمله می توان به استخر شنای این شهرستان اشاره کرد که تاکنون تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

 

علیزاده به بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه اشاره کرد و افزود: از زمان آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان ۱۱ سال می گذرد و در دهه فجر امسال به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه بحث توسعه راه های ارتباطی بشرویه یکی از مطالبات اصلی مردم است، ادامه داد: زمانی بشرویه به عنوان شاهراه ارتباطی محسوب می شد و مردم خدمات آن را دیدند و اکنون مردم بشرویه درخواست دوبانده شدن راه های ارتباطی بشرویه دارند.

 

وی عنوان کرد: در دولت های گذشته متاسفانه به شهرستان بشرویه توجهی نشده بود و مردم این شهرستان از دولت سیزدهم انتظار دارند تا حق آنان احقاق یابد و به مطالبات آنان رسیدگی شود.

 

علیزاده با تاکید بر اینکه از نظر صنعت دست شهرستان بشرویه خالی است، افزود: شهرک صنعتی بشرویه معمولا تعطیل است اما ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان وجود دارد و درخواست داریم تا شرکت شستا در این شهرستان سرمایه گذاری داشته باشد.

 

فرماندار بشرویه در ادامه گفت: از ظرفیت های بشرویه می توان به بحث نئوپان، نیروگاهی های خورشیدی، قطعه سازی خودرو و ... اشاره کرد و امیدواریم این سرمایه گذاری انجام شود.

 

وی با بیان اینکه ۴۷ درصد از مردم بشرویه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، افزود: چهار هزار و ۵۰ نفر بیمه شده اصلی و ۱۳ هزار نفر بیمه شده تبعی هستند و تا امروز تنها خدمات بستری ارائه شده است و برای دریافت خدمات سرپایی باید مردم بشرویه به طبس یا فردوس سفر کنند.

 

علیزاده در پایان تاکید کرد: درخواست داریم تا بیمارستان تامین اجتماعی در بشرویه احداث شود و جهت انعقاد قراردادی با بیمارستان شفا جهت ارائه خدمات به مردم این شهرستان اقدامی صورت گیرد.

 

 

کد خبر 1240022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha