افتتاح ۲ پروژه درمانی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در رودبار جنوب

امروز (۲۴ آذرماه) ۲پروژه زایشگاه و بخش دیالیز بیمارستان سیدالشهدا رودبار با مشارکت دانشگاه و خیران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۴ آذرماه) ۲ پروژه درمانی شامل بخش دیالیز و زایشگاه در بیمارستان سیدالشهدای رودبار جنوب با مشارکت خیران سلامت و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح رسمی شد.

 

«علی اصغر خیرخواه» در حاشیه افتتاح این پروژه ها، گفت: با توجه به نیاز شهرستان رودبار جنوب و آمار قابل توجه موالید در این منطقه راه اندازی زایشگاه از ضروریات منطقه بود که بر این اساس با جلب مشارکت خیران و دانشگاه زایشگاه بیمارستان (بابک جعفری) با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به افتتاح بخش دیالیز خیرساز رودبار جنوب با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، افزود: این بخش با مشارکت دانشگاه با زیربنای ۱۸۰ مترمربع احداث و بیش از ۳ میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است.

 

وی در خاتمه با بیان این که پروژه خیرساز بخش تالاسمی بیمارستان در حال احداث است، تصریح کرد:  مشارکت خیران در حوزه سلامت از ضرویات جنوب کرمان است که محدود به بخش درمان نیست از خیران دعوت می کنیم در تمام حوزه ها به کمک حوزه سلامت جنوب کرمان باشند مردم خونگرم منطقه قدردان زحمات این عزیزان هستند.

کد خبر 1240067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha